LifeFree.pl

Wyprawy Rozwojowe: Zew Przygody

Oswajamy siebie takimi jacy jesteśmy. Doskonali w swej niedoskonałości. To kolejny dzień tej podróży. Gomera przyjęła nas bardzo hojnie mglistymi lasami wawrzynowymi, przestrzenią morza i skalistych gór oraz pysznym jedzeniem..
Zew Przygody zdjęcie główne

Oswajamy siebie takimi jacy jesteśmy. Doskonali w swej niedoskonałości.

Wyjątkowa noc / Kanion Masca. Wczoraj spędziliśmy najpiękniejszą noc tej podróży. Zacumowaliśmy w małej zatoczce, przed monumentalnymi skałami Los Gigantes. Zachodzące słońce, cisza a potem rozgwieżdżone niebo utworzyły dla nas cudowną przestrzeń.

W pewnym momencie podczas wieczornego kręgu zauważyliśmy że wokół jachtu na wodzie unoszą się migające punktowo niczym gwiazdy światełka. Okazało się że to pewien rodzaj planktonu, który w nocy świeci.. A więc nad nami migotały gwiazdy a w Oceanie rozbłyskiwał unoszący się plankton..

To miejsce było niesamowite jeszcze z jednego powodu. Na brzegu gdzie znajdowała się niewielka dziewicza plaża rozpoczynało się wejście do najpiękniejszego kanionu na Teneryfie.. Barranco del Masca. W nocy wiał z niego jak z jakiejś dyszy pod ciśnieniem porywisty wiatr prosto na nas. W czasie dnia jednak skrywa on najbardziej dzikie i urzekające krajobrazy na wyspie. Dlatego o poranku spakowaliśmy plecaki, przesiedliśmy się na mały ponton z przytroczonym silnikiem i popłynęliśmy w kierunku lądu.

Zrobiliśmy to trochę na dziko i nie do końca zgodnie z przepisami ale nie żałujemy ani trochę. Równie dziewiczego miejsca nie znajdziesz prawdopodobnie nigdzie indziej na całym archipelagu. W pewnym momencie zatrzymaliśmy się aby wsłuchać się otaczającą przyrodę. Pobrzmiewającej ciszy towarzyszył jedynie delikatnie szumiący strumień..

To, co tworzy piękno naszej podróży to nie tylko przyroda i widoki. Atmosfera swobody, otwartości i szczerości między nami jest równie ważna. Takie warunki pomagają być bliżej siebie i odpuścić to co nie jest już potrzebne, zaakceptować stare i zaprosić nowe..

Rejs, wieczorne kręgi, trekking na la Gomerze, poranna joga, nocleg na dziko w cudownej zatoce pod gwiazdami, świecący się nocą plankton, niespodziewana eksploracja kanionu Masca, pyszne jedzenie, i wiele wiele więcej.

Dzięki szczerości i dzieleniu się naszymi prawdziwymi kawałkami było tu miejsce na wszystko. Na bycie prawdziwym, zwyczajnym, sobą.. I tak powstała między nami mała wspólnota, krąg i drużyna. Jaką to nadaje jakość wspólnemu spędzaniu czasu, podróżowaniu i byciu..

Wracamy bogatsi o wymianę między sobą tymi autentycznymi cząstkami siebie. Mam poczucie że każdy coś dostał, ja coś dostałem. Zew Przygody przez Wyspy Kanaryjskie. Następna edycja w przyszłym roku.

Źródło: www.wyprawy-rozwojowe.pl

Galeria zdjęć: Zew Przyrody

Tagi

Ludzie

Krzysztof Ruba

Trener
Pilot wypraw od 5 lat tworzący i pilotujący wyjazdy po Ameryce Łacińskiej, Północnej Afryce i Europie. Miłośnik przyrody i wyjazdów z namiotem. Interesuje się kulturami pierwotnymi Ameryki i Europy.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Joga a Życie: O miłości do ego

Inspiracje
poniedziałek, 09 maja 2022, 19:58
Porzucanie ego, a raczej mówienie o tym, jest bardzo modne na ścieżce rozwoju duchowego. Co z tym ego nie tak, że ciągle mówimy o wychodzeniu poza nie.
Joga a Życie: O grawitacji, balansowaniu i zaufaniu do siebie

Inspiracje
poniedziałek, 04 kwietnia 2022, 18:53
Kiedy zamykam oczy w Pozycji Góry to czuję, że ciało cały czas pracuje. Odpycham się nogami od podłoża, żeby nie upaść. Napinam mięśnie brzucha, pleców i pośladków, żeby utrzymać stabilną pozycję stojącą.